BEDRIJFSNIEUWS

(eerste) Monteur elektrotechniek
Technisch administratief medewerker (24-40 uur per week)

Omschrijving:

Uw functie als magazijnmedewerker omvat alle voorkomende magazijnwerkzaamheden met inbegrip van ontvangst, intern transport en uitgifte van goederen en materialen. Samen met het team draagt u zorg voor orde en netheid binnen onze magazijnen. Daarnaast draagt u zorg voor inname, registratie en uitgifte van uitleengereedschap en ladder-/steigermaterialen en verricht u hieraan zo nodig kleine reparaties. Goede contacten met leiding, monteurs, medewerkers van andere afdelingen en leveranciers zijn nodig voor een soepele afwerking van de goederenstroom.

Functie eisen:

  • U beschikt over een technisch MBO-diploma of werk-/denkniveau;
  • U bent in het bezit van een heftruckcertificaat, of bent bereid dit certificaat te behalen via Klimaatservice Holland;
  • U houdt ervan de mouwen op te stropen, bent handig, nauwkeurig en opgeruimd. Met name registraties vereisen een accurate manier van werken;
  • Verder bezit u goede contactuele eigenschappen en een flexibele instelling (ook ten aanzien van werktijden).

Wij bieden:

Een prettige werkkring in een jong, collegiaal en enthousiast team met een platte organisatie. Hierdoor is er ruimte voor persoonlijke inbreng.

  • Ons bedrijf kent goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een uitstekende pensioenvoorziening bij PMT;
  • Een gunstige overurenregeling (150% voor uren > 40 uur);
  • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen;
  • Werkkleding en PBM’s;
  • Een uitgebreid scholingsaanbod;
  • Een open, informele en collegiale werkomgeving met korte lijntjes!

Informatie:

Met vragen over deze vacature kunt u contact opnemen met Jeroen Siebeling op 0184-613911. Wij ontvangen uw sollicitatie graag via het sollicitatieformulier op onze website of via onderstaand adres ter attentie van Personeel & Organisatie.