Interieurverzorg(st)er | 2 uur per dag, 5 dagen per week
Omschrijving:
Samen met onze twee andere interieurverzorgsters draag je er aan bij dat onze collega’s op kantoor plezierig hun werk kunnen doen. Je neemt de bureaus, vergader- en kantinetafels af, leegt de prullenbakken, draait de vaatwassers, stofzuigt de kantoren en de gangzones. Je zeemt de tegelvloeren en reinigt de pantry’s en het sanitair. Van tijd tot tijd neem je wat extra zaken mee zoals binnendeuren en ruiten. Je werkt nauwkeurig en heeft oog voor detail. Er is immers niets zo fijn als een frisse, schone werkplek.
Functie eisen:
- Je steekt graag de handen uit de mouwen, werkt accuraat en nauwkeurig en bent betrouwbaar.
- Ervaring in de interieurverzorging vormt een pre.
- Je bent op werkdagen beschikbaar tussen circa 17:30 uur en 19:30 uur. Vakantieperiodes stemt je onderling af en neem je voor elkaar waar.
- De aard van de werkzaamheden vraagt een representatieve, dienstverlenende en flexibele instelling alsook een goede fysieke conditie.
Wij bieden:
Een prettige werkkring in een jong, collegiaal en enthousiast team met een platte organisatie. Hierdoor is er ruimte voor persoonlijke inbreng.
- Ons bedrijf kent goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden;
- Uitstekende pensioenvoorziening bij PMT;
- 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (naar rato);
- Uitgebreid scholingsaanbod;
- Een open, informele en collegiale werkomgeving met korte lijntjes!
Informatie:
Met vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Jeroen Siebeling op 0184-613911. Wij ontvangen je sollicitatie graag via het sollicitatieformulier op onze website of via onderstaand adres ter attentie van Personeel & Organisatie.